HomeOwnerFamilyBoyfriendLovesTagboardArt

♥PEKIE♥

PEKIE ? apekejadah tuu ?
ok, PEKIE tuu name gabungan antara kiky and my bie
nme PEKIE tuu pun bkn kiky yg letakk ok
kiky pun x t'pkr nk gabungkan nme kiky dgn my bie
msty kuwg trase nk tahuu kn sape uwg tersebutt
kalo xnk tahuu tuu, silee exit ok
ok mcm nehh, mse tuu my bie maen game pets
game FACEBOOK lh kn
then, dye ajakk kiky maen skaly
ok, kiky xrety maen game tuu
and xtahuu nk letakk nme ape kt binatang tuu
kiky try usha my bie pnye
ok dye letakk 'PEKIE'
kiky pun xtahuu npe dye letakk 'PEKIE'
kiky pun letakk lh 'KIEPIE' kt binatang kiky
lame tuu, mas anizan adee cerita kisah my bie
my bie adee vespa and letakk nme 'PENNY'
mas anizan ckp nme gabungan antara my bie and ex dye
ok fine. mmg sakett telinga dgr tp cite lame
then, baruu kiky prasan yg nme 'PEKIE' tuu nme kami
setelah digabungkan oleh si my bie
hmmm. kiky adee pena tnye, npe 'PEKIE'
npe x letakk comott ke comell ke kt pets dye
dye diam jeq. xn gtahuu kiky
ckp jeq maluu, tp nk maluu ape nye ?
kiky sukee kutt. hehehe.
disituu lh wujudnye nme 'PEKIE'
hee, thats all. thanks for reading :)