HomeOwnerFamilyBoyfriendLovesTagboardArt

Kata-kata hati kecil ini :)

walaupun hati ini terlalu sakit. tapi kesakitan ituu tidak mampu untuk membencikan mu. walaupun engkau tidak menghargai diri ini. tetapi aku tetap ada untuk mu. kerana aku tidak mampu membiarkan mu sendirian tanpa kasih sayang ku. tetapi aku ingin mengingati mu, hargai lah selagi ia menjadi milik mu sebelum ia bukan milik mu lagi. selagi hati ku ini tertulis nama mu, aku akan terus menyayangi mu && setia kepada mu. disamping itu, aku ingin meminta pertolongan dari mu, jangan lah engkau buat hati ini berpaling kepada yang lain. sejujurnya aku tidak rela kerana hati ini sudah tertulis nama mu. biarkan lah hati ini terus menjadi milik mu hingga akhir hayatt ku. sayang, engkau telah banyak melakukan kesalahan terhadap diri ku ini && aku mengaku yang aku jugaa telah banyak melakukan kesalahan terhadap diri mu tetapi aku telah cuba yang terbaik buat diri mu & jugaa hubungan kita. sayang, sama-sama lah kita mempertahankan hubungan ini. sama-sama lah kita tempuhi apa saja dugaan & ujian dari NYA. sayang, bimbing lah aku ke jalan yang benar. kerana aku ingin di temtpatkan orang-orang yang beriman bersama mu. insyaallah we'll find the way :)