HomeOwnerFamilyBoyfriendLovesTagboardArt

YAALLAH :')

Yaallah kau berikan lh aku keyakinan bahawa MOHD FAIZALL BIN MOHD JAMIL ini mmg milikku hingga penghujungg nyawaku... tidak pernah aku lupa pada doa-doa ku sblm ini yaallah... ketika aku seringg dipermainkan oleh lelaki yg tidakk berguna && tidak menyayangi ku seperti mana ku menyayanginye di ketika ituuu. aku pernah bertanya kepada MU siapakah bakal suami ku yg sebanar. adakah aku mengenalinye ? adakah aku pernah melihattnye seperti terserempakk. adakah dye dikalangan yg aku kenali. Yaallah, berikan lh aku bakal suami yg dpt memahami jiwe ku, dapat menerima ku seadanye, menyayangi ku && keluarga ku dan setia kpd ku kerana aku akn setia kpd nye. yaallah, kau temukan lh aku dengan nye... adakah aku mengenalinya. Yaallah, kau berikan lh yg terbaik utk ku. berikan lh aku peluang utk mengenali insan tersebutt. tak lama tuuu kau satukan hati SITI NURZUIN SAKINAH BINTI ADNAN dgn MOHD FAIZALL BIN MOHD JAMIL. Yaallah, adakah MOHD FAIZALL BIN MOHD JAMIL orangnye ? jikalau betul dye lh orangg yg kau maksud kan, aku ingin mengucapkan sejuta terima kasih kerana aku telah mengenalinya selama 3tahun. kau temukannya dgn ku sudah 3tahun. selama 3tahun ituu jugaa kami menjalinkan hubungan persahabatan. kemudian kau bukaa pintu hati kami untukk menjalinkan hubungan yg dipanggil sepasang kekasih. ianya cukupp bermakna bg ku. Yaalah, benarkah ini semua ? Yaallah, aku tidak mahuu mengharapkan dye lh oranggnya tetapi jikalau benar, kau bukakan lh pintu hati kami untuk dekatt kepada mu Yaallah. kami terlalu jauh dengan mu. ampunni lah dosa-dosa kami yaallah. Yaalllah, aku bersyukur kerana kau berikan nye untukk aku. yaallah aku bersyukurr kerana dia ckop menyayangi ku && setia kpd ku. yaallah, aku percaya kpd mu, jikalau mmg dye lh jodoh ku, aku akn terus tabah untukk menempuh segala dugaan bersamanya. jikalau bkn, kau buatt lah yg terbaik untuk ku && dye. kau tabahkan lah hati kami untukk menerima kenyataan ini. kuattkan lah semangat kami untuk terus hidup tanpa disayangi. terima kasih Yaallah :')