HomeOwnerFamilyBoyfriendLovesTagboardArt

HANGOUT on 15 june 2011

today im going out with my bie and his fren (abym)
xde g memane pun. jln2 bkt bntang and time square jeq
my bie g book tket movie ctr SUPER 8 jam 9 mlm.
lpas book ,kitehh pun gerak f.court sg. wang.
mkn pnye lh mkn then gerakk lot 10.
pastu ptah sg.wang blek. mcm tuu jeq lh kami bertiga td.
bkn maen busan lagy, nk tggu pkul 9 mlm mmg lme.
my bie dgn abym maen snoker
ana and ahmoy ain dtg sbb abym ckp nk blnje karaoke.
but x jd sbb da nk kuwl 9
time nk msuk hall t'sebut
kiky adee mnx my bie beli kn twisties
mule2 my bie xnk beli kn, dye buatt muke
hmmm. sedih jeq, at last my bie beli jugaa
hehehe ,kiky tnye lh xpe ke. kalo x kiky nk byar blekk
then dye ckp "hmm. xpe ,syg pnye psal"
abym dga ape my bie ckp ,abym t'gelakk. hehehe
bg abym msty lh klaka tp bg kiky tersangat lh manis :)
lpas tgk movie, my bie anta blek
hmm, sedih jeq ohh. mnx bju dye xdpt sbb abym suro cpat
time my bie nk gerak dary flat kiky
dye sempat jeritt ily and kisskiss skaly.
kiky plakk drpd muke masam trus t'snyum
iloveyoutoo bie ,muahmuah !
thats all ,bye